Library

Normal view MARC view ISBD view

Anàlisi de l'estructura de la superfície comercial a Catalunya : una aproximació a la dimensió òptima dels establiments detallistes / Eduard Garcia i Plans, Antoni Dorsé i López

By: García Plans, EduardIcon.
Contributor(s): Dorsé López, AntoniIcon.
Material type: Article DetailArticleAnalítiques: Document fontDescription: 15 p.Subject(s): Comerç detallistaSearch Icon | Superfície de vendaSearch Icon | CatalunyaSearch IconOnline resources: Accés al document També disponible en versió electrònica In: Papers de treball Núm. 9 (desembre 2001)Summary: Aquest estudi, a partir de les dades de l'any 1998 de l'explotació estadística de l'impost d'activitats econòmiques (IAE), calcula diversos estadístics per a determinar el grau de dispersió de la població considerada. L'objectiu de l'estudi és determinar l'existència d'una superfície de venda òptima per a vendre un producte concret. Ofereix el nombre d'establiments comercials, la superfície de venda, la dimensió mitjana, desviació típica i el coeficient de Gini per epígrafs de l'IAE.
No physical items for this record

Aquest estudi és el resultat d'un conveni de cooperació educativa signat per ESADE i l'IDESCAT

Aquest estudi, a partir de les dades de l'any 1998 de l'explotació estadística de l'impost d'activitats econòmiques (IAE), calcula diversos estadístics per a determinar el grau de dispersió de la població considerada. L'objectiu de l'estudi és determinar l'existència d'una superfície de venda òptima per a vendre un producte concret. Ofereix el nombre d'establiments comercials, la superfície de venda, la dimensió mitjana, desviació típica i el coeficient de Gini per epígrafs de l'IAE.

També disponible en versió electrònica

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.